Kari Mäkelä ja Pertti Pyykkö ovat tyytyväisiä uudistettuihin tiloihin Orivedellä. Keuruun konttorin remontti on sekin juuri valmistunut.
Pohjoisviitta
Kari Mäkelä ja Pertti Pyykkö ovat tyytyväisiä uudistettuihin tiloihin Orivedellä. Keuruun konttorin remontti on sekin juuri valmistunut.
Pohjoisviitta
Kari Mäkelä ja Pertti Pyykkö ovat tyytyväisiä uudistettuihin tiloihin Orivedellä. Keuruun konttorin remontti on sekin juuri valmistunut.
Pohjoisviitta
Muutosten pyörteissä asiakas on edelleen ykkönen
OP Pohjois-Häme ja OP Jämsän seutu yhdistyivät. Sen kunniaksi toukokuun alussa Oriveden konttori avautui remontoiduissa tiloissa. Muutakin uutta on tapahtunut – asiakkaan parhaaksi.
Pankin uusi toimitusjohtaja Kari Mäkelä siirtyi pankin johtoon Jämsän Seudun OP:n toimitusjohtajan pallilta. Mäkelä on tehnyt koko työuransa pankkialalla. OP Ryhmässä hän on työskennellyt vuodesta 2011.
– Olen asiakasta ajatteleva toimitusjohtaja ja johtajana ihmisläheinen, kertoo Mäkelä.
Pertti Pyykölle tuli vappuna täyteen 40 vuotta OP Ryhmässä työskentelyä. Tästä ajasta hän on ollut 36 vuotta toimitusjohtajana. Kesän jälkeen Pyykkö jää eläkkeelle.
– OP on luotettava ja rehti työnantaja, jonka arvoihin on helppo sitoutua. On ollut hienoa olla mukana asiakkaiden arjessa, Pyykkö sanoo.
OP Ylä-Hämeen toimialueella on viisi kuntaa: Orivesi, Jämsä, Juupajoki, Mänttä-Vilppula ja Keuruu. Pankkien yhdistäminen muodostaa luontevan ja yhtenäisen toimialueen, jossa päätöksenteko, työpaikat, palvelut ja kuntien verotulot alueella säilyvät.
– Olemme sitoutuneet alueelle. Tarjoamme asiantuntijuutta ja kattavan konttoriverkoston, summaa Pyykkö.
– Kun voimavarat yhdistetään, meillä on mahdollista käyttää enemmän aikaa asiakkaille, Mäkelä lisää.
Kaikkiin konttoreihin pääsee asioimaan ajanvarauksella. Lisäksi kaikissa konttoreissa on kassa-asiointimahdollisuus.
– Toki aina ei tarvitse kävellä pankin ovesta sisälle. Pankkiasioita voi usein hoitaa myös digitaalisesti sekä puhelimen avulla. Asiakkaat päättävät tietysti itse, kuinka haluavat toimia, Mäkelä täsmentää.
Pyykön ja Mäkelän mukaan OP:lla on kilpailukykyiset ja turvalliset digitaaliset palvelut, joita asiakkaat arvostavat.
Suurin osa OP:n asiakkaista on omistaja-asiakkaita, jotka saavat asiakkuudestaan etuja.
– Pankki jatkaa samaa linjaa, omistaja-asiakkaat saavat päivittäiset pankkipalvelut myös vuoden 2025 aikana ilman kuukausimaksuja, miehet kertovat.
OP-bonuksia on korotettu 40 % vuoden 2022 tasosta. OP-bonuksia palautuu pankin omistaja-asiakkaille noin 2,5 miljoonaa euroa.
Henkilöstön määrä on tällä hetkellä kuutisenkymmentä. Pankki panostaa asiakaspalveluun ja henkilöstömäärän arvioidaan kasvavan.
OP Ylä-Häme
Kari Mäkelä
toimitusjohtaja
OP Jämsä
Keskuskatu 11, 42100 Jämsä
Puhelin 010 256 2010,
040 508 3193
kari.makela@op.fi
Seuraa OP Jämsää myös
Facebookissa.